Sziasztok!

Rengeteg azonnali "kis alkatrészeket" szereztem be sok iskolának a DKÜ-n
kívül.
Jóváhagyják, ha "kintről van" akkor is, csak meg kell indokolni miért...
(Ezt azért írtam le, mert a fenntartónak - legyen az TK vagy SZC - el kell
mondani, hogy lehetséges kintről indoklással, mert sok helyen nem tudják.)
Jó ez, hogy önállóan nem rendelhető, mert ezzel lehet kijátszani, hogy
miért nem onnan veszed! :)

"Nekem a best a 305 méter UTP kábel volt a... :) " - Mondja a KEF, hogy
vegyem onnan. Hiánypótlásra felöltöttem nekik, hogy neten ~15 000 Ft a
webáruházból, Tőletek meg ~50 000 Ft és abban nincs is RJ45 fej meg
törésgátló :) Azonnal jóvá hagyták.

Múlt héten a Dell szerver RAM-ba kötöttek bele (TIOPa15 ből vett Dell
T20-ba), hogy vegyem meg SZGRK-ból... Vicces szakértők ülhetnek ott, mert
sem SZGRK-ban, de még a szerveres keretmegállapodásban - SRVT - sincs Dell
márkájú szerver RAM..
Én meg, mint Tankerületi referens azt fogom adni a rendszergazdáimnak, amit
kérnek. :)
Jóvá lett hagyva a 57 000 Ft-os eredeti Dell RAM :)

Üdv.: Robi

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>