Szerintem felesleges a bontás. A mikrofon és a kamera teljesen különböző módon csatlakozik.

Kizárt hogy egyszerre rossz mindkettő.

Inkább ezt kell megpróbálni:

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows Media Foundation\Platform]
"EnableFrameServerMode"=dword:00000000

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\Microsoft\Windows Media Foundation\Platform]
"EnableFrameServeMode"=dword:00000000