Én egyenlőre feladtam, mert minden azon a beállításon van, amin lennie
kell, de mégsem akar szinkronizálni. Van nekik másik intézményi email cím,
az lesz beállítva. De majd figyelek, hátha valakinek sikerül megoldania

József Venczel <venczel...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. szept. 28.,
H, 13:00):