Szia!

Kámán Tibor kolléga már próbálkozott vele egy másik szálban:

Outlook 2016-ot szeretnék beállítani az iskolai GSuite-ban létrehozott
felhasználónak levelezésre, de sehogy sem sikerül.
Sajnos:

    Outlook 2016 volume licensed version with Windows Installer (MSI) does
not support OAuth.

"Gyulai László" <gyul...@turr.sulinet.hu> írta:

    Nem kell kevésbé biztonságos alkalmazás, mert van OAuth.

https://support.microsoft.com/en-us/office/add-a-gmail-account-to-outlook-70191667-9c52-4581-990e-e30318c2c081?ui=en-us&rs=en-us&ad=us#PickTab=Outlook_for_Windows

Itt eddig ment a szál. Nem tudom sikerült-e megoldani, de én is érdeklődve
figyelem, mert érintett vagyok.

Amit belinkeltél az pont az ellenkezőjéről szól, szerintem: "(GSMMO), which
lets you migrate your Outlook data to your new Google Account. We recommend
using this migration tool if you want to stop using Outlook."

Vagy én értettem valamit félre?

Üdv,
Venczel József

Zsolt Farkas <fazs...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. szept. 27., V,