Volna egy 5letem, de nem tudom megvalósítható-e, mert még nem csináltam
ilyet. Az alapja az, hogy lehet-e egy weblapot HTTP kérésekkel vezérelni?
Pl. lekérem az index.html-t, megkeresem rajta a megfelelő mezőket és
visszaküldöm a kitöltött adatokat.
Csinált már valaki ilyet?
Ha igen, akkor meg lehetne oldani, hogy a Dashboardon automatikusan
létrehozni minden nap egy felhasználót, véletlenszerű névvel és jelszóval,
majd azt szétküldeni a tanároknak e-mail-ben.
Aki szeretné használni, megmondja a diákoknak az óráján.
Délután meg szintén script-ből törlődne a felhasználó.
Nem hiszem, hogy lenne diák és tanár, aki minden nap összejátszva kitenné a
jelszavakat.

Csinált már valaki hasonlót?
Szerintetek megvalósítható?

Üdv,