"pár naponta újra kell írni a jelszót"
Az eduroam-nál? És a jelszó beírása segített (csak a jelszó beírása)?
Mert nekem még soha nem kellett beírni újra.
Olyan már volt, hogy a tanúsítvány telepítésétől kezdtem újra az egészet.
Bár nekünk szerencsés, hogy a tanerők alig használnak már saját eszközt,
minden teremben van vezetékes net.
ÜDVF

Sándor Fehér <sandor.fehe...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. okt.
5., H, 11:07):