Hello

Nem az a kérdés, hogy ki mivel klónozza a notebook-okat - nekem eddig az
AOMEI, vagy akár a Windows saját backupja is működött(vagy akár Easeus
TodoBackup - ez tök mind1).

- hanem az, hogy a Windows 10 Edu telepítővel(külső usb DVD / v. pendrive
-ról) a partíciók nem törölhetőek, nem formázhatóak a notebook SSD-n
- ugyanitt pedig (cmd-ből) a telepítőn futtatva (DiskPart) a notebook-ban
lévő SSD-re CRC hibát ír(műveletek nem végezhetőek pl. 'Clean', stb.); ill.
live linux-ról bootolva a notebook Windows SSD-n lévő partíciói nem
törölhetőek (tehát tök mindegy milyen klónozó szoftvert használ vki)

Üdv.