Hello

~ Milyen mentésből? ~ ha egyszer a férje tett rá korábban valamit..?

(és mondjuk nem ismeri - mint legtöbben a onedrive-ot - melyen
szinkronizálva eleve automatikusan
mentettek lettek volna a dokumentumai a kezdetektől fogva az office.com
tárhelyére)

József Venczel <venczel...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. okt. 14.,
Sze, 13:00):