Bocsánat, ez hülye kérdés, de nem ismerem az EFOP324-t, mivel Bp...
A kollégák személyi használatra kaptak notebookot, és azt vihetik tovább
másik munkahelyre?
És milyen az az adott felhasználó, ami kötelező?
És egy gépen egy és csakis egy user lehet?
És mi van, ha mégis tartományba szeretnék léptetni az adott suliban a
gépeket?

Előre is köszi!

ÜDVF

József Venczel <venczel...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. okt. 14.,