On Wed, Oct 21, 2020 at 1:56 PM Zsolt Farkas <fazs...@gmail.com> wrote:

> Egyikkel sem enged be :(

Ha az AP gyári állapotban van (pl. reset után), akkor elvileg az
ubnt/ubnt-vel be kellene tudnod lépni SSH-n az eszközre. Adoptálás után
pedig a Controllerben megadott jelszót tudod használni.

Továbbá: 'A' gépen fent a Controller, minden beállítással. Ha 'A' gép nem
> érhető el, akkor 'B' gépen hogyan tudom managelni az eszközöket?
> Ha telepítek egy új Controllert egy másik gépen, ott tök új felület lesz,
> újra kell/lehet állítani mindent.
>
> Gondolom valahogy az Ubiquiti profillal kell összehoznom, de hogyan?

Ha a beállításokról van mentésed, akkor azt egy másik gépen egy újonnan
telepített (azonos verziójú) Controllerbe vissza tudod tölteni.

https://help.ui.com/hc/en-us/articles/204952144-UniFi-How-to-Create-and-Restore-a-Backup

Még rugalmasabban kezelhető, ha egy szerveren futó virtuális gépre
telepíted, mert akkor tudod az egész vm-et menteni (vagy például
frissítések előtt snapshot készíteni).