Van erre a feladatra dedikált controlleres eszköz is, a Cloud Key, ha
nem akarod asztali gépre bízni a dolgot.
https://www.ui.com/unifi/unifi-cloud-key/
https://unifi-protect.ui.com/cloud-key-gen2

Persze ez is elromolhat, mint minden. De egy másik controllerbe csak úgy
tudod átvinni az adatokat, a site-ot, ha mentésből töltöd be. És az
ottani változtatások csak ott lesznek meg.
Ha olyan master/slave megoldásra gondolsz, hogy a másik belép, ha az
egyik kiesik, ilyen verzióról sajnos nem tudok. Na persze attól még
lehet, és érdekelne is, ha valaki talál ilyet.

Attila

2020. 10. 22. 13:23 keltezéssel, Zsolt Farkas írta:

>     Ha a beállításokról van mentésed, akkor azt egy másik gépen egy
>     újonnan telepített (azonos verziójú) Controllerbe vissza tudod
>     tölteni.
>

> https://help.ui.com/hc/en-us/articles/204952144-UniFi-How-to-Create-and-Restore-a-Backup
>
>     Még rugalmasabban kezelhető, ha egy szerveren futó virtuális gépre
>     telepíted, mert akkor tudod az egész vm-et menteni (vagy például
>     frissítések előtt snapshot készíteni).

*Kovács Attila*
/rendszerinformatikus és biztonságtechnikus/
Northern Lynx
Informatika és Biztonságtechnika
Tel.: +36-20/807-4545
E-mail: info [kukac] northern-lynx [pont] net
Web: https://northern-lynx.net
*/Kérem, gondoljon a környezetére, mielőtt kinyomtatja ezt az e-mail-t!/**/
Please consider the environment before printing this e-mail/*