Sziasztok,

tabeleteket terveztem mára újratelepíteni, de úgy tűnik bebukom.
Lenovo tabok, amin eddig mezei fiókok voltak és most szeretném GSuite alá
bevinni.
Azt már próbáltam, hogy sima Recovery után nem megy, mert első körben
mindenképpen olyan fiók kell neki, ami már volt rajta. Ezért azt csináltam,
hogy recovery előtt felvettem a GSuite-os fiókot is és egy tabletnél ez
működött is, de a többinél nem:
A pontos hibaüzenet:
"Ismeretlen hiba miatt nem sikerült bejelentkezni az eszközre. Kérjük,
próbálkozzon másik fiókkal vagy próbálja meg 24 óra elteltével újra
bejelentkezni."
Van erre orvosság?

Adott esetben vehettem is volna az eszközt és akkor nem tudnám ezek szerint
használni??