Azt konkrétan engedi...
Megoldás az lett, hogy újratelepítve a régi fiókkal az új felvesz melléje
és még Factory Reset előtt a régit törlöm.
Így is maradt egy tab, amit nem sikerült egyik fiókkal sem életre kelteni,
ehhez pedig az alábbi videó segített.
És innentől mindegy is, hogy mire való, mert 20 perc alatt el lehet
távolítani. Hogy milyen következményei lesznek (maradt-e valami vírus
utána, stb) az majd kiderül, de működik
https://www.youtube.com/watch?v=denRPu8u4yk

Schveibert Robert <robert.schveib...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020.
okt. 26., H, 20:39):