Nem kell átkerülnie, ugyanarról a fiókról beszélünk.

A tartományoknál hozzáadod az edu.hu-s tartományt is, nem kell a régit törölni.

Ugyanúgy mint a sulinet.hu-nál, be kell állítani a dns bejegyzéseket az ellenőrzéshez.

Ha sikerült a hozzáadás, akkor meg át lehet állítani a mail cím elsődleges domaint. Levelek nem vesznek el, ugyanaz marad minden, csak állítgatás nélkül az elsődleges domain lesz a címekben. Ugyanazt a mailboxot látod az összes domain alatt, az .onmicrosoft.com alatt is.

A felügyeleti központban a felhasználóknál a Felhasználónév és e-mail-cím kezelése - Elsődleges e-mail-cím és felhasználónév alatt át lehet állítani az elsődleges domaint.

Ha sok user van, akkor egy rövid powershellel át lehet dobni a címeket. Pl. a:

Set-Mailbox -identity <u...@current.com> -WindowsEmailAddress <u...@new.com>

parancs átállítja az elsődlegest az új címre, a régit meg berakja aliasnak. Exchange online sessiont kell nyitni, és ott lehet megcsinálni.

https://enterinit.com/change-user-primary-email-address-in-office-365-with-powershell/