Sziasztok!

Az én tapasztalataim szerint:

...persze minden gyártónak vannak sikeres, sikertelen típusai, szériái...

 * samsung nálam maximálisan igen! bár már nem önálló márka, nem
   kapható,  minden hibátlan a mai napig
 * wd green maximálisan nem, szinte több a hibás, mint a jó. Blue: volt
   már hibás, de többnyire jó, A red, black, purple igen.
 * seagate voltak hibásak is, de többnyire jók
 * nem volt emlitve pl toshiba, hitachi, nekem nem volt hibás, de
   olvasni más véleményt is.

üdv

bg