Sziasztok!

Osztom a véleményt, hogy egy jó SSD valóban megéri, de csak rendszernek.
Adattárolásra viszont még mindig HDD, én a WD RED-et olvastam
legmegbízhatóbbnak erre a célra.

A Seagete és Samsung merevlemezekre valóban jóval több negatív véleményt
hallani-olvasni mint más gyártók esetében!
(De az is meglehet hogy te WD RED-re teszed a voksodat, megveszed, de épp
kifogsz egy hibás szériát. Ám a statisztikák szerint jóval kisebb az esély a
WD-k korai halálára mint a Samsung vagy Seagetek esetében.)
Van aki '97es Seagate-et írt... az egy más korszak volt, szerintem ne hozzuk
fel példának!
A Hitachi Toshiba gyárótkat is említette valaki: valóban sok jót olvasni róluk,
de szerverbe szánt típusokat nem tudom milyenek.

Személyes tapasztalatom:
- 3 éve kifogástalan 1db WD RED szerverben.
- 8 éve kifogástalan 2db WD Green (hoppá!) WD10EADS (de szerintem ez elég régi
generáció hogy példaként tekintstünk rá). Érdekes, a Dell ezeket a WD
GREEN-eket tette bele a Poweredgte T110-II szerverbe).
- 15 éve kifogástalan 2db Seagate HDD (szintén elég régi generáció, hogy
például szolgáljon)m ezeket FEFO Netix 3100 szerverbe kerültek anno.
-  1 éve vettünk új Lenovo Thinksystem szervert, amibe Lenovo 2.5" 2.4TB 10K
SAS 12Gb Hot Swap 512e HDD került bele, eddig kifogástalan.

Asztalos Szilárd
www.zay.hu