Tisztelt Listatagok!

Billentyűleütésre várakozás C#-ban:
ConsoleKeyInfo k = Console.ReadKey();

Nem igazán figyeltem, hogy mikor, miért, de nekem nem igazán akar
billentyűleütésre várni. Most elkezdtem elemezgetni, ciklusba tettem.
Kiderült, hogy folyamatosan kapja a k a leütéseket (pedig hozzá sem
nyúlok), amit a 255-ös kóddal jelez ki. Megnéztem, erről a billentyűről nem
tudok semmit...
Ugyanakkor C++-ban a getch() normálisan működik, várja,  hogy lenyomjak egy
billentyűt, nem érzékelte az extra billentyűmet.

Ma (csak emiatt) megnéztem, mit csinál a programom egy másik gépen... Ott a
Console.ReadKey() is képes megvárni, amíg leütök egy billentyűt.
Ugyanazt az exe-t futtatva egyik és másik gépen, az egyiken várakozik, a
másikon pörög a ciklus akkor is, ha nem nyúlok a géphez. (kb. 2/s
frekvenciával)

Ahol problémás a ReadKey() azon a gépen volt gondom a Teams-ben a
szövegmezőkben a kijelöléssel. (Amint kijelöltem, már töröltem is, a
beszúrt tartalmak felvillantak és törlődtek...) Ez a hiba mostanra megszűnt.

A gép Lenovo YOGA 6 éves, egyszer volt komolyabban javítva(?), amikor az
érintőpad kattintása kimúlt. Ez nem volt egyszerű, volt rövidzár,
púposodott érzékelő... de végül jónak tűnt.

Szerintetek hol a hiba?
Ha a billentyűzet hibás, akkor mi indokolja, hogy csak bizonyos
programokban jelentkezik a hiba? Mitől javult meg a Teams? Van-e valami
beállítási lehetőség, hogy az érzékenységet javítsam? (Hardver vagy driver
a hiba?)
Vagy az operációs rendszerben keressem az eltérést? (64 bites win10)

Láttatok már ilyet?

Ötleteket előre is köszönöm...

SzTZs