Nem angol a billentyűzetem. Az ékezetes betűket 0em6 0em7 és hasonló
jelzésekkel írja ki. A CapsLock és az Fn gomb lenyomását nem jelzi, de
együtt használva a Left Arrow-val Home-ot érez.

Kipróbáltam C++-ban az #include <conio.h> és getch()-t Ez a kurzornyilakra
2 karaktert ír (pl ÓM), ami normális... De ez nem érzi, hogy lenne ott még
valami, ami 255. Megvárja, amíg lenyomok egy billentyűt.

Milyen az a beragadt billentyű, amit a C#-ban írt program megérez, a
C++-ban írt viszont nem? (mindkettőt az exe-t futtatva is kipróbáltam)

SzTZs