Kedves Rendszergadzák!

Szerintem a kompatibilitási probléma ma is él, csak kikerülöd (nem fogom
kipróbálni). A lényege az (volt), hogy ha előbb teszed fel a SharePointot
és utána az Office újabb verzióját, akkor az Office telepítése sikertelen,
mert van valami bejegyzés, amit nem tud felülírni. Fordított esetben a
SharePoint gond nélkül felülírja azt a valamit. Kérdés, hogy ennek a
valaminek a felülírása meddig nem probléma a többi komponens szempontjából.

Másrészt: nyár óta az iskolai gépeken a windows frissítés sikertelen, a
próbálkozás és visszavonás kb 40 perc.

Harmadrészt: a hivatalos szoftverlista kód-szerkesztőt ajánl. Ebből
következik hogy a feladatnak olyannak kell lennie, ami ezzel is a megadott
idő alatt megoldható.

Negyedrészt: Szerintem a SeeMonkey WYSiWYG (vagy a Bluefish - a két állat
közül az egyik biztosan, mert megnéztem kb. fél éve és láttam). Probléma
lehet érettségin, hogy a kattintásra beírt kód nyelve HTML4.0  (nem HTML5)
és egy online kapcsolatot igénylő szoftver, aminek ez a szerkesztője
működik offline módban is, de valameddig kell az internet neki. (Nem
emlékszem, hogy a telepítéshez, vagy az első indításhoz vagy az első
weblaphoz, de a probléma egy előzetes bejelentkezéssel, alaptevékenység
elvégzésével megoldható.)

Szerintem ezeken is érdemes elgondolkodni:

Az elmúlt hónapban többször iskolai gépen (Office2016) Excelben létrehozott
táblázat a Ft formátumú adatokból olyan diagramot készített, aminek a
függőleges tengelyén $ volt a mértékegység. Cella tartalom és formátum
10000 Ft, diagram tengelyén megjelenő érték 10000 $
Tanórai demózás közben, 0-ról történő feladatmegoldás során.

Az elmúlt fél évben több iskolai gép (az egyik iskolában nem tudom, hogy
melyik nem). Belefagyott az indulásba. Frissítés telepítésének
véglegesítését akarta csinálni, de nem sikerült, ezután visszavonta a
frissítést. Ez kb 40 perc. Ezután vagy elindul a gép vagy újraindul a
folyamat.

Találd ki, melyik szoftverek okoznak problémát...
Amikor 2-3 vizsgázó jelzi, hogy "már 40 perce indul a gépem", akkor hiába
írod le neki, hogy saját felelősségre használhatja a SharePointot.

SzTZs