> Kérdés, hogy ennek a valaminek a felülírása meddig nem probléma a többi
komponens szempontjából.
2016 óta érettségiznek így a diákjaink. Sosem volt gond.

>Másrészt: nyár óta az iskolai gépeken a windows frissítés sikertelen, a
próbálkozás és visszavonás kb 40 perc.
Érettségire felkészítve a géepeket a gyakorlati érettségi előtt a
frissítések letiltva, a net kikapcsolva, s igy nem fog frissiteseket
telepiteni, igy a visszaallitas sem johet szoba

>Harmadrészt: a hivatalos szoftverlista kód-szerkesztőt ajánl.
>Ebből következik hogy a feladatnak olyannak kell lennie, ami ezzel is a
megadott idő alatt megoldható.
Ez tenyleg mosolyt csal az arcomra.
1. A feladatsorokat nem most állitjak ossze.
2. Ha sorsoljak a feladatlapokat, hogy melyik lesz, akkor nem lehet ezzel
"torodni".
3. A hivatalos szoftverlistan van WYSiWYG, a Kompozer es a Seamonkey
(amiben a Composer van).
4. Már korábban is előfordult olyan feladat, ami a szoftver listan levő
programok közül nem volt megoldható mindegyikkel.
Akik epp azt a programot hasznaltak, igy jartak. A tetelbizottsag irta meg
nekem, hogy igazam van, nem megoldhato azzal a programmal, de a pont akkor
sem adhato meg. Szoval en ezt elengedném.

>Az elmúlt hónapban többször iskolai gépen (Office2016) Excelben létrehozott
>táblázat a Ft formátumú adatokból olyan diagramot készített, aminek a
függőleges tengelyén
>$ volt a mértékegység. Cella tartalom és formátum 10000 Ft, diagram
tengelyén megjelenő érték 10000 $
>Tanórai demózás közben, 0-ról történő feladatmegoldás során.
Ha altalad ismert problema, akkor a javitaskor ezt nyugodtan figyelmebe
lehet venni, mert nem a diak hibaja.

>Az elmúlt fél évben több iskolai gép (az egyik iskolában nem tudom, hogy
melyik nem).
>Belefagyott az indulásba. Frissítés telepítésének véglegesítését akarta
csinálni,
>de nem sikerült, ezután visszavonta a frissítést. Ez kb 40 perc.
>Ezután vagy elindul a gép vagy újraindul a folyamat.
Azert ez rendszergazdai hiba! A gepek nem megfelelo szintu felkeszitese!

>Találd ki, melyik szoftverek okoznak problémát...
Regen rossz, ha a vizsgan derul ki ez.
Nem lehetne.
Eselytelen.
Ha a rendszergazda jol vegzi a feladatat.

>Amikor 2-3 vizsgázó jelzi, hogy "már 40 perce indul a gépem",
>akkor hiába írod le neki, hogy saját felelősségre használhatja a
SharePointot.
Nem is ertem.
Ha 40 perce indul a gep, akkor a diaknak jar 40 perces hosszabbitas.
Ennyi.
De megint mondom, ilyen nem fordulhat elo, megfelelo szintu rendszergazdai
munka eseten.
Péter