Lista a Facebookon?? Csoportra gondolsz? Az pont arra nem jó, amire mi ezt
a listát használjuk, és pont az archívuma használhatatlan.
Nekem pl. elég sok éve, ha nem is a kezdetektől, megvan az egész lista
Gmailben. Törölni nemigen szoktam. Gondolom, vagyunk még így egy páran. A
Gmailből IMAP-pel áttölthető Thunderbirdbe, onnantól pedig scripteléssel
újraépíthető egy archívum, tehát nincs minden veszve.

Tiba Csaba <tibacs...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. febr. 17., Sze,
18:37):