Facebook csoport macskás és műkörmös videókon kívül másra nemigen használható. Nem a rendszerezés és kereshetőség a cél, hanem adatgyűjtés és kattintás vadászat. Abszolút alkalmatlan ilyesmire, kínlódás bármit megtalálni, mindenkinek más jelenik meg, széljárástól függ hogy kinek mikor mit talál meg. Sajnos a google groups megszűnésével sokan oda mentek át, de ha nem követed szinte óráról órára akkor véged (nyilván ez is egy célja a rendszernek), abszolún nem produktív, rettenetesen utálom én is. Akkor már százszor inkább telegram group, de azt magyarok alig használják.

Remélem hogy megmenekül ez a lista, kár lenne érte. Én kb. egy hete állítottam épp át a sulinet.hu címemet edu.hu-ra, akkor még működött. Várom én is a fejleményeket.

Nem tudom itt meddig lehet meg: https://www.mail-archive.com/techinfo@lista.sulinet.hu/index.html