Sziasztok,

valamikor 1000 éve próbálkoztam már tárgybélivel,de most maradt kis időm és
újra nekiugrottam. Szépen megy a felügyelet, egyelőre 2 dolgot nem sikerült.
Bejelentkezni és elindítani az összes gépet. (ez utóbbi gondolom valami
beállítás lesz, de a BIOS-ban nem találok semmit - Fujitsu Esprimo P420)
Viszont a bejelentkezés.
Próbáltam: .\admin felhasználóval, simán admin-nal és gépnév\admin-nal is,
mindegyiket visszadobja
Próbáltam tartományi felhasználóval, de őt sem. Mit kell ehhez beállítanom?
Esetleg a bekapcsoláshoz, de annyi időm van, míg végig futok mindegyiken és
benyomom.

Köszönöm