Szia Zsolt!

Nálam így van beállítva, de mégse működik. Van pár újabb HP gép azok
felébrednek, de a 7-8 éves Dell gépek nem mindegyike ébred fel. Ötlete
valakinek? Pedig milyen jó lenne, ha a tanári gépet elérném távolról,
mondjuk VPN-en és onnan tudnám frissíteni vagy telepíteni a teremben lévő
gépeket Veyonon keresztül.
Zsolt

Zsolt Farkas <fazs...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. márc. 12., P,
14:49):