From: Jaczkó László <jac...@bardos.c3.hu>
Sent: Thursday, March 18, 2021 11:32 AM
To: 'Techinfo' <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: RE: [Techinfo] gaszhir emlekezes otletek

Sziasztok!

Gyorsan összedobtam a képet. Méretezéssel nem törődtem. A képet az iskola
honlapjáról töltöttem le. Ezt akár a4-es méretben nyomtani is lehet. A nevek
nagyon nem férnek rá. https://kepkuldes.com/image/QYldBi

Sajnos a listára a képet nem tudom küldeni, mert 100 kb-os a fájl méret. 138
kb-os sajnos nem megy rá. Vagy esetleg van itt valaki a Péteren kívül aki ezt
tudja engedélyezni?

Üdv:Jacem