Sziasztok!

Kolléganőjével sikerült felvennem a kapcsolatot (egy az egyben copizom):
" Részvétem a tantestületnek Péter távozása miatt! Nagy megbecsülésnek
örvendett -mondhatom országosan- rendszergazdai körökben (is). Valami
összefogás indult, hogy megemlékezzünk Péterre. Kérdésem, lehet-e tudni,
mikor lesz a temetés, és anyagi támogatást elfogad-e a család?"

Válasz:
"Kedves Vendel Nagyon szépen köszönöm a megkeresést Továbbítottam az
üzenetet Peti családjának Orsi ( Dani anyukája ) felveszi Önnel a
kapcsolatot Én is kezdeményezzen a városban egy alapítvány létrehozását
Peti emlékére Dani tovabbtanulásának segítésére és infirmatikából
tovabbtanuló tehetséges diákoknak ösztöndíj folyósítására.. informatikai
emlékverseny stb. Mégegyszer köszönöm szépen támogató hozzáállását !
Üdvözlettel Csejtei Rózsa"

Annyi még a történethez:
Kollégái március 8-án tudták meg, hogy beteg. Csütörtökön kórházba került.
Majd lélegeztetőgépre. A többi meg...

Üdv
Vendel

Schveibert Robert <robert.schveib...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2021.