Elnézést, hogy még mindig a virtualizáción lovagolok, de Windows-on is meg
tudod oldani. Akár Hyper-V-vel, VirtualBox-szal, vagy VMWare-rel, amelyiket
ismered.
Telepítesz egy virtuális gépbe egy Windows-t (azért, hogy ne a fertőzött
rendszerrel bootolj be), hozzáadsz egy akkora virtuális lemezt, amekkora a
mentett lemez, bebootolsz Clonezilla-val és felmásolod a hozzáadott lemezre
a mentést.
Ezt már fel tudod mountolni Windows-ba a virtuális gépen a lemezkezelőben.
Ha nincs megfelelő nagyságú winchid, akkor Windows-ban is van software
raid0, a lemezkezelőben lehet konfigolni. Előtte dinamikus lemezzé kell
konvertálni a diszkeket. Átnyúló kötetnek hívják a raid0-t. Átmeneti
megoldásnak jó.

A leírtakból arra tippelek, hogy a szerveren is szoftware raid1-ben voltak
a lemezek. Ha így van, nem kell aggódni, elég az egyik lemezt felmásolni.
Jelezni fogja, hogy hiányzik a másik lába, de működni fog.
3 évig használtam a Windows software raid1-ét, ezt is kipróbáltam, hogy mi
van, ha eltűnik az egyik lemez. Nem volt gond neki. Amikor visszadugtam a
lehúzott winchit, leszinkronizálta a tömböt, de végig elértem a tartalmát.
Alapvetően nem egy rossz dolog, de elengedtem, mert amikor lefagyott a gép,
utána mindig leszinkronizálta a teljes tömböt. 3TB-os lemezeknél meg ez
kicsit sok idő. Ráadásul úgy vettem észre, ha közben kikapcsoltam, másnap
újrakezdte az egészet.

Szerintem más módszer, amihez nem kell Linux, nem nagyon van, legfeljebb,
ha olyan image formátumra konvertálod, amit tudsz használni Windows-ban.
Esetleg, ha megcsinálod az előbbi virtualizációs megoldást, a virtuális gép
lemezét tudod konvertálni olyanná, de ez már csak ötlet, mert még nem
csináltam ilyet.

Üdv,
Venczel József

> Mivel tudom én ezt felmountolni Windows alatt, hogy bele tudjak nézni ha
> szükséges?

ui.: Csak megjegyzem, olyan messze állok a Linux (meg bármilyen)
guruságtól, mint Makó Jeruzsálemtől. Amit írtam, mindet be tudod állítani
telepítéskor a Proxmoxon, grafikus felületen.