Nem értek az Adaforhoz, ez csak egy gépen képes futni iskolánként?
Tudjátok, már Molnár Péter halála is elgondolkodtatott, és nyilán nemcsak
engem, hogy pl. mi lesz a listával.
Itt is kórházba került valaki, és már gond van a hozzáféréssel.
Azt hiszem, amit a kilencvenes-kétezres években szocializálódva
megtanultunk az informatikai biztonságról, a relativizálódik ebben a
pandémiában.
Már nem az ad biztonságot, ha egy ember fér hozzá valamihez, hanem ha 2-3.
Ahol csoportokat adminisztrálok (Google, FB), ott már így oldottam meg,
hogy rajtam kívül legalább két embernek legyen adminjoga. Ha ledigják a
csövet a torkomon, ne legyen bajuk a többieknek is.