Helló!

Ez mind jó ötlet, de nem mindenhol lehet 2-3 admin.
Nálunk az a szabály, h. mindenki leadja egy borítékban a hozzáférését az
iskolai érdekű oldalakhoz, a „saját” iskolai számítógépéhez, rg. a szerverekhez
is. Ezek a borítékok az igazgatói páncélban vannak, ha változás van, akkor új
boríték kerül be.
Mondjuk azt nem tudom, h. a páncélhoz kinek van hozzáférése… J

Üdvözlettel:

Magyar Csaba

--
Az e-mailen az AVG vírusellenőrzést végzett.
http://www.avg.com