>Fejlesztettek a media creation tool-on?
Ezt nem tudom, de én előre fat32-re formázom az eszközt ami a telepítő média lesz és akkor úgy működik mbr-ként és uefiként is.

2021. 06. 21. 8:47 keltezéssel, Gyulai László írta:
Fejlesztettek a media creation tool-on? Jó tudni. Mikor utoljára próbáltam, akkor uefi-re nem volt jó, mert lazán ntfs-re formázott minden pendrive-ot, ami nem uefi barát. Persze olvastam, hogy bizonyos gyártók bizonyos uefi bios implementációjában van ntfs fájlrendszer támogatás (ritka, mert licencdíjas a microsoft felé), de jómagam még nem láttam ilyen gépet. Én a tool-al letöltött iso-t vagy rufus-al teszem pendriva-ra, vagy ha már van rajta mbr-hez való boot sector akkor sima file másolás elég az iso-ból (pl. régebbi win helyett újabbra cseréhez sima régi fájlok törlése - új fájlok bemásolása elég).