2021. 06. 21. 15:12 keltezéssel, Veres Sándor írta:
Tudom, hogy te azt használod, de nem is a te leveledre válaszolta. A Business ISO-ban tényleg 4GB alatti az a bizonyos fájl. Lehet figyelmetlenül olvalstam a korábbi leveleket, de amire válaszoltam, abban nem volt kiemelve, hogy Business ISO-ról van szó. És ezért kérdeztem meg, hogyan kezeli a normál ISO-ban lévő 4GB-nál nagyobb fájlt a FAT32-es pendrive-on (igaz én sem hangsúlyoztam ki, hogy normál ISO-ról beszélek).

Az elmúlt pár hétben csináltam 21H1-es telepítőt media creation toollal. Nem enterprise-t, hanem amit paraméterezés nélkül csinál (home, pro, edu vannak benne). FAT32-re formázta a pendrive-ot, és szépen ráfért minden. Install.esd van a csomagban, és a nagyobb (64 bites) fájl is "csak" 3.5G. A 32 bites mappájában 2.5G körüli az install.esd. Bootol mbr és uefi alapon is, múlt héten szükségem is volt mindkettőre.

üdv,
--
Hambuch Gábor
hamb...@w5.hu