Kedves Listatagok!

Először is elnézést kérek, amiért sokáig nem volt semmilyen információ a
lista jövőjével kapcsolatban.

Az Oktatási Hivatallal (OH) egyeztetve, a Kormányzati Informatikai
Fejlesztési Ügynökség (KIFÜ) 2021. JÚLIUS 1-én fogja átvenni a
levelezőlista kiszolgálását.

Mikor és mi fog történni?

        * július 1-én 10 óra magasságában tiltásra kerül a levelezés, nem
lehet majd levelet küldeni a jelenlegi e-mail címre
        * Az OH készít egy dump-ot, ami tartalmazza a jelenlegi beállításokat,
lista tagokat, archívumokat és átküldi a KIFÜ részére

        * A kapott anyagot importáljuk és az alábbi változtatásokat
eszközöljük:

        * a jelenlegi intezmeny.sulinet.hu -s e-mail címmel levő tagok e-mail
címét cseréljük intezmeny.edu.hu -ra, ezzel támogatva a zökkenőmentesebb
sulinet.hu => edu.hu átállást (ha valaki még nem végezte el a kapcsolódó
házi feladatot és még a régi e-mail címmel szeretné használni a listát,
az legyen szíves iratkozzon majd fel újra)
        * módosítjuk a lista e-mail címét techi...@lista.edu.hu -ra

        * elérhetővé tesszük az archívumot (ennek a pontos URL címét később)

        * Teszt levél küldése a listára, ami tartalmazni fogja a fontosabb
változásokat

A fenti módosítás egyaránt érinti a techinfo@lista.sulinet.hu és az
informat...@lista.sulinet.hu címeket.

Ha ehhez kapcsolódóan műszaki jellegű kérdés vagy kívánság merülne fel,
igyekszem érdemben válaszolni.

Tisztelettel:

Debreczeni Attila

Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség
Rendszerfejlesztési Iroda