25.06.2021 21:21 időpontban Alaksza Balázs ezt írta:

> Szia,
>
> kérdés részhez:
> -milyen beállítások lesznek a csatolásokkal(kép) kapcsolatban?

Megnéztem a beállításokat. Mellékletet eddig is lehetett csatolni, nem
volt korlátozva, viszont a levéltörzs max 100KB lehetett. Ez valóban
behatárolja a lehetőségeket. Ezt 20000-ig tudom növelni (és fogom is)

> kívánság/ötletelés részhez:
> -lehetne a láblécben egy GYIK szerű oldal, a nagyon gyakran felmerülő
> kérdésekkel, lásd pl MS aktiválással kapcsolatos dolgok
> Esetleg egyéb hasznos dolgokkal karöltve, volt pár éve már egy ilyesmi
> kezdeményezés egy kolléga részéről, a szertár, nemtudom az illető olvassa-e
> mostanában a listát, esetleg azt is lehetne tovább vinni, vagy új helyen újat
> csinálni - a tartalommal megtöltésben/frissen tartásban segítenék szívesen.

Ez a GYIK oldalunk: https://kifu.gov.hu/ugyfelszolgalat/gyik. Ha ez
segítség, akkor be lehet rakni.

Ha van rá igény (és lesz a közösségből, aki szerkeszti), akkor
telepíthetünk egy wiki motort, amit feltölthettek számotokra hasznos
tartalmakkal.

Üdv
Attila