From: <[EMAIL PROTECTED]>
To: "Terminologia Softcatalà" <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Tuesday, October 14, 2003 6:40 PM
Subject: [terminologia] Em presentaré

Bones,

No se si teniu costum de fer presentacions en les llistes o no, però
davant el dubte millor ho faig (no cal que contesteu dient-me benvingut,
aixó sí, no soporto les massificacions de mails per aquest tema! ;) )

Em dic Dani Armengol Garreta i farà un temps ja vaig col·laborar més o
menys activament amb SoftCatalà en la traducció d'un programet anomenat
Net Vampire. El temps passa i els mails es perden, i l'antiga adreça de
correu ([EMAIL PROTECTED]) es va omplir d'SPAM i la vaig eliminar. Actualment
controlo força més el tema del mail i, per tant, [EMAIL PROTECTED] es
tracta només d'una adreça temporal; cada X temps la canvio per una nova
(renovant les meves subscripcions a llistes i borrant les velles) i
llestos.

Actualment tinc 20 anys i estic cursant enginyeria informàtica. Molt-molt-
molt temps lliure no tinc, la veritat; però crec interessant estar en
aquesta llista per tres motius:
-Primer perquè com a informatic soc també usuari i crec que puc aportar
opinions interessants sobre bones traduccions de termes.
-Segon perquè tot i que el català és la meva llengua materna encara
consider-ho que tinc un nivell molt baix de vocabulari i d'ortografia
(pràcticament només llegeix-ho en castellà) i conversar en català per
escrit en un lloc on 'n sagi dscriure axi' és interessant. Perdoneu,
doncs, per les barbaritats que pugui arribar a escriure ;)

I un tercer motiu de regal: mai sa sap quan puc tenir una estona per
col·laborar en algun projecte.

Bé, finalment, qui vulgui contactar amb mi teniu mail [EMAIL PROTECTED],
Jabber [EMAIL PROTECTED] i a parap.pinchito.com (va quan estic connectat
a inet sols) trobareu un xic de més informació de contacte.

Crec que ja està tot dit :)

salut,

-Dani-

--