On Tue, Feb 01, 2005 at 11:33:12AM +0100, jordi wrote:
[...]
> He traduït al català els missatges d'error, avís, etc ...  del
> compilador Free Pascal. En principi és per a ús personal ja que el meu
> nivell no em permet fer unes traduccions massa tècniques, encara que en
> general està força bé. Si algú vol donar-li un repàs i creu que es pot
> aprofitar per altres persones que m'ho digui (mitjançant la llista) que
> li envio.
[...]

Home, seria una llàstima desaprofitar una traducció ja feta!  Si no hi
ha cap altra traducció ja feta de Free Pascal (i supose que no, o no
t'hi hauries ficat), sempre valdrà més la pena fer un esforç en
perfeccionar-la que crear-ne una des de zero.  Posa't en contacte amb
els autors [http://www.freepascal.org/aboutus.html] i comenta'ls que
disposes d'una nova traducció.  Segurament t'ho agrairan molt.  Ànim!

--
Ivan Vilata i Balaguer   @   Fart del canon de CD-R?  «Díselo a Zapatero»!   @
http://www.selidor.net/  @ http://www.internautas.org/index.php?op=1&id=2516 @