Hallo Sonja,

hast Du die Fehlermeldung mal näher betrachtet? Da muss eigentlich auch noch
stehen, wer die verursacht...

Zudem Dein Link ja was hergibt. Hast du das mal geprüft?
Dass er Dir das Dummy Bild rendered ist ja nett.

Ich vermisse aber: {newsItem.falMedia}

Beginne dein Template mal mit wesentlich weniger Elementen

1. Statisches Bild
2 Statistsches Bild wenn kein Media da ist
3. Bild aus FAL {newsItem.falMedia}

Liebe Grüße
Christian

Happened to me after v61.7 -> 6.2.0 update.
#1382687163: Supplied file object type TYPO3\CMS\Core\Resource\Folder must be
File or FileReference. (More information)
80 TYPO3\CMS\Extbase\Service\ImageService::getImage("uploads/tx_news/", NULL,
boolean)
occurs when a FAL img is loaded This happened to me when I had an orphan
{mediaElement.content} reference within a {newsItem.falMedia} kontext. Is
working fine now!
This exception can also simply be thrown when you use a fluid template with an
image tag <f:image src="image.jpg"> and the image does not exist! So check your
templates for correct image sources before checking models !