Jan Claeys schreef:
> Op donderdag 17-01-2008 om 13:03 uur [tijdzone +0100], schreef Amedee
> Van Gasse:

> Je weet nu dat SquirrelMail geen volledige MIME-ondersteuning heeft, dus
> je kan het fixen, iets anders gebruiken, of bepaalde mails niet via
> SquirrelMail lezen...
>
> (Al vind ik het gebruik van Base64 in dit geval nogal overbodig en niet
> aangeraden, het is niet verboden.)

Ik weet nu dat Squirrelmail, Thunderbird, Evolution, Claws en Kmail geen
volledige MIME-ondersteuning bieden. Dat is de conclusie van wat jij
beweert.

Dan denk ik toch dat er iets anders aan de hand moet zijn... want als ik
naar de mailheaders van andere mensen kijk, dan zie ik dat zij ook
Thunderbird, Evolution,... gebruiken en zij hebben blijkbaar geen problemen.

Even vermelden dat dit probleem zich pas de afgelopen maanden sporadisch
is beginnen stellen, en dat ik het voor zover ik weet alleen heb bij
mails van welbepaalde mensen op ubuntu-be/-nl.

Dus ofwel ligt het aan "iets" in de mailinglijst (onwaarschijnlijk),
ofwel doen een beperkt aantal mensen iets exotisch met hun email, iets
waar mijn systeem zich ergens op verslikt. Dat moet dan iets zijn wat
99,9% van mijn mailcorrespondenten niet doet. En dat dit toevallig
samenvalt met Ubuntu-gebruikers, dat kan dan wel kloppen. Want geef toe,
hier zitten wel een paar speciale gevallen... ;-)

Maar ik heb nog geen tijd kunnen reserveren om er in detail naar te
zoeken, helaas. Daarom dat ik hier wat suggesties vraag. Ik besef dat
het off topic is, maar deze mailinglijst is absoluut de enige waar ik
het probleem vaststel. Op een ander gaan ze me gewoon niet verstaan.

--
Amedee