Beste,

Dat klopt het gaat over een club die bijeenkomt in het Lepelhof te
Mortsel, tenzij er daar meer clubs bijeenkomen, en niet over uw club
op't Kiel. Nu los van dat alles en gezien in het licht van de
veroudering van informatie op het net (een site die 3 maanden niet is
geupdate is oud, nieuws van 6 weken geleden is gedateerd...), blijft het
mij onduidelijk waarom u een mail uit de prehistorie (2 jaar oud)
aanhaalt. Ik kan me niet voorstellen dat een voorzitter van een
computerclub niets beter te doen heeft dan de archieven van maillijsten
uitpluizen. Een suggestie: als Apple club zou u zich bijvoorbeeld kunnen
inlaten met de garantieverkrachting die Apple op haar hardware levert:
De 1 jaar Apple waarborg die een overtreding is op de 2 jaar wettelijke
waarborg waar iedere consument recht op heeft. Zelfs Intel geeft op haar
moederborden en processoren 3 jaar waarborg en de prijs van dat product
bestaat gelukkig niet uit 66% marketingkosten en andere merkwaanzin...

Met beleefde groeten,

Patrick Coeman

--
Patrick Coeman
171dotBE

WIJ ZIJN VERHUISD, NIEUW ADRES VANAF 1 JULI.

ICT consulting & beveiliging
Informatiebeveiliging naar ISO-17799, openbron en openstandaarden
Debian GNU Linux, Ubuntu Linux, Microsoft windows en server.

BTW / Ondernemingsnummer: BE-0868.969.748
Richardstraat 36 te B-2060 Antwerpen
Tel: 03 877 79 98, Fax: 03 226 44 02, GSM: 0476 95 95 05
www.171.be i...@171.be