Waaaaw, Ubuntu Belgiƫ heeft last van separatistisch nationalisten die
zich even van lijst vergissen. Is politics.be soms afgeschaft? En als er
dan toch een separatistische weg moet opgegaan worden, dan opteer ik
voor de vrijstaat Antwerpen, we zijn het GVD beu om steeds te moeten
opdraaien voor de armlastige keuterboeren uit de westhoek of de
limburgse armoede te moeten dragen. En de domeinextentie .ant moet
DRINGEND ingevoerd worden. Ik voel me liever een mier dan een leeuwenVLA...

martijn cielen schreef:
> Ik ben steeds bereid een degelijke bijdrage te leveren in een goed
> georganiseerd team dat:
>
> 1. zijn afkomst (zij het Vlaams/Waals/Zulu) niet verloochent, en dus ook
> zijn moedertaal spreekt. Als er dan toch een "universele" taal moet
> gesproken worden, kunnen we nog beter met zijn allen Esperanto leren. En
> ter info: ik ben niet bang om Engels te spreken of te schrijven, ik durf
> zelfs zeggen dat mijn Engels beter is dan dat van 90% van de
> lijst-gebruikers. Ik vind gewoon dat het Nederlands en het Frans niet
> [...]

Patrick Coeman

171dotBE, ICT consulting & beveiliging. Debian GNU Linux, Ubuntu Linux,
FreeBSD, Desktop-BSD, PC-BSD, Microsoft windows en SBS-server. Linux &
FreeBSD Hosting

Richardstraat 36, 2060 Antwerpen BE
T:03 8777998, F:03 2264402, GSM: 0476 959505
i...@171.be www.171.be
BTW: BE-0868.969.748 - OndNr: 868969748