Hey allemaal,

Ik ben op zoek naar een besturingssysteem dat Windows kan vervangen. Ik heb
dus als eerste besturingssysteem Ubuntu gezet en tweede blijft de Windows
nog even staan tot ik meer weet over Ubuntu.

De installatie ging vanzelf, online geraken was ook geen probleem. Maar nu
wil ik meer weten over hoe ik mijn geluid in orde krijg (nog geen geluid) ik
denk de stuurprogramma's. Maar hoe begin ik eraan bij Ubuntu? Hetzelfde om
programma's te installeren zoals VLC, OpenOffice, enz..... De numlock
activeren bij opstart.

Kortom is er ergens een site waar ik info kan vinden voor de prille Ubuntu
beginner die enkel overweg kan met Windows?

grtz
G.H.