Bjorn, ik ga de 28e vrienden in Aalst bezoeken. Zal in de buurt een
slaapplekje zoeken en dan de 29e komen helpen op de fair.

Ik geloof dat ik Noel heb getroffen in Genk, en dat we afgesproken hebben om
elkaar wat meer te helpen daar waar nodig. Bij deze.

Het zou me helpen indien je tijd en coördinaten in Aalst zou kunnen laten
weten voor de 29e jan. Ik zal mijn netbookje meenemen (draait 11.10 Unity 2D
momenteel). Heb zelf geen promo materiaal in huis, maar zou evt iets mee
kunnen nemen indien Claudio dat beschikbaar zou stellen.

Grtz,
Bill