Na een update naar LTS 18.04 en het doorlopen van de volledige procedure
krijg ik bij opstart van mijn dual boot computer het volgende scherm foto1.
Dus een veld met de naam van mijn pc wanneer ik hier op druk dan kan ik mijn
wachtwoord ingeven maar er gebeurt verder niets.
Opstarten onder windows verloopt wel normaal.
Na indrukken van alt/contr/F3 kom il op een scherm dat zegt dat LTS 18.04
aanwezig is en de uitnodiging om mijn login in te geven.foto2
Nadat dit gebeurt is moet ik mijn password ingeven en kom dan op een scherm
met de mogelijkheid om een sudo command in te geven.foto3
Heb een en ander uitgeprobeerd maar zonder resultaat.
Wie kan me verder helpen????
<http://ubuntu-be.3354669.n2.nabble.com/file/t395432/IMG_1092.jpg>
<http://ubuntu-be.3354669.n2.nabble.com/file/t395432/IMG_1096.jpg>
<http://ubuntu-be.3354669.n2.nabble.com/file/t395432/IMG_1097.jpg>