Την 4/7/2007, SOKRATES ARGYRIOU <[EMAIL PROTECTED]> έγραψε:
> Αγαπητοί φίλοι.
>
> Εχω εγκαταστήσει το UBUNTU 7.04. Μέχρι στιγμής ολα πάνε καλά αλλά: Εγώ ακούω
> ράδιο από το δίκτυο και συγκεκριμένα από την σελίδα www.e-radio.gr
> Ενώ ανοίγει η σελίδα για τον σταθμό που επιλέγω δεν ακούω τίποτα. Υπάρχει
> κάποιο κολπάκι???? Επίσης κάποιοι ραδιοφωνικοί σταθμοί εχουν κάποιο plug in
> για το winamp οπότε η ακρόαση γίνεται μέσα από το winamp. Σε αυτή την
> περίπτωση τι γίνεται????
>
> Ευχαριστώ.
> --
> Argyriou Sokrates
> Technikal Satelite engenering
> [...]

Επίσης καλό θα ήταν να τους στείλεις ένα email και να τους προτείνεις
να χρησιμοποιήσουν και ogg streaming για τους ραδιοφωνικούς σταθμούς
τους και όχι μόνο windows media (κλειστό λογισμικό). Εάν δεν το
κάνουμε αυτό, οι ιδιοκτήτες των αντίστοιχων ιστοτόπων δεν θα μάθουν
ποτέ τις επιθυμίες των ακροατών τους έτσι ώστε να προσφέρουν το
περιεχόμενο τους σε όλους, ανεξάρτητα από λειτουργικό σύστημα που
χρησιμοποιούν.

--
Θάνος
http://alefteris.wordpress.com/