O/H Εκδόσεις ΜΑΤΖΕΝΤΑ - MAGENTA Publications έγραψε:

> Συγνώμη, δεν ήμουν αρκετά ακριβής. Ας το πιάσουμε από την αρχή...
> Παρακαλώ χρησιμοποιείστε το συνημμένο αρχείο και όχι το πρώτο που σας
> έστειλα, με τις παρακάτω οδηγίες:
>
> Αντικαταστήστε το αντίστοιχο στο φάκελο:
> - /home//.gnome2/rhythmbox/rhythmdb.xml
> Είναι πάνω από 300 σταθμοί πανελλαδικά. Στη στήλη Είδος, τοποθετήσατε τις
> περιοχές ώστε να μπορεί να γίνει ταξινόμηση κατά περιοχή.
>
> Φιλικά
> Παναγιώτης
> ΜΑΤΖΕΝΤΑ Ε.Π.Ε.
> Μεθώνης 47-51 - 106 81 Αθήνα
> Τηλέφωνα (+30) 210-33.03.920, 33.03.965
> [...]
Εκπληκτικό! Διάβασα στο νέο Linux Format για τη συγκεκριμένη διανομή
άλλα αυτό το feature νομίζω δεν το ανέφερε πουθενά!

Παρόλα αυτά το Rhythmbox μου ζητάει κάποιο plugin για να παίξει ο
σταθμός. Μήπως ξέρετε ποιο ειναι; Έχω εγκαταστήσει κάποια gstreamer
αρχεία άλλα όχι όλα. Είναι κάποιο απο αυτά;