On 10/6/07, Dimis2410 <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Γεια σας παιδιά ασχολούμε εντατικά με την υλοποίηση της πτυχιακής μου
> εργασίας και ως χρήστης Ubuntu και μόνο θα ήθελα να μου πείτε τί λύσεις
> υπάρχουν πάνω σε GIS προγράμματα.Αν υπάρχει κατι αναλογο με το ArcGIS στο
> linux .
> Θέλω επισης να ρωτήσω αν ξέρει κανενας το τρόπο να συσχετίσω ενα χάρτη με
> συντεταγμενες απο GPS, ωστε να προβάλω ενα στιγμα στο χάρτη σαν σημειο.Δεν
> θέλω ετοιμες λύσεις p.x απο google maps.

Για Ubuntu Linux και GIS υπάρχει η σελίδα
https://wiki.ubuntu.com/UbuntuGIS
που είναι ελεύθερο λογισμικό GIS εύκολα πακεταρισμένο για χρήση από Ubuntu.

Στην ίδια σελίδα πιστεύω ότι μπορείς να βρεις και την απάντηση για το
δεύτερο ερώτημά σου. Έχω δει παράδειγμα δημιουργίας χάρτη μέσα από
δεδομένα GPS (χάρτης της Βομβάης).

Γενικά με αναζήτηση από το Google για "opensource gis", "linux gis"
και "ubuntu gis" θα βρεις πάρα πολλά αποτελέσματα.

Σίμος