Απάντησα στον Dimi αλλά ξέχασα να το στείλω και στη λίστα... Ίσως να
ενδιαφέρονται και άλλοι για GIS.

GIS πακέτα για ubuntu:

GRASS (πολύ δυνατό εργαλείο, δύσκολο στην αρχή)

QGIS (ακόμη χωρίς προχωρημένα εργαλεία ανάλυσης γεωγραφικών δεδομένων,
εύκολο στην κατανόηση και χρήση του, για την ώρα χρήσιμο για προβολή
δεδομένων -- λειτουργεί όμως άριστα σε συνδυασμό με το GRASS)

thuban (προβολή γεωγρ. δεδομένων)

.

Εκτός repositories:

SPRING (GIS και Remote Sensing)
http://www.dpi.inpe.br/spring/english/index.html

Αν ενδιαφέρεσαι κανείς και για remote sensing μπορώ να ενημερώσω.

.

Σε ότι αφοαρά στο ερώτημά σου για την προβολή συγκεκριμένου στίγματος σε
χάρτη μπορείς να χρησιμοποιήσεις διάφορα προγράμματα. Τι μάρκας GPS
διαθέτεις;

Αν έχεις όρεξη να μάθεις πως... μπορείς να ασχοληθείς με τα gpsman,
gpsbabel ή με το GPS plugin που διαθέτει το QGIS.

Προτείνω να εγγράφεις τα δεδομένα σου σε WGS84 και μετά να τα προβάλλεις
στο επιθυμητό προβολικό σύστημα (φαντάζομαι το ελληνικό ΕΓΣΑ87).

.

Φιλικά,

Νίκος.

                 Nikos Alexandris