(προσθέτω cc: ubuntu-gr)

On Wed, 2007-11-07 at 10:08 +0200, Σταύρος Τεμερτζίδης wrote:
> Ναι μπορώ αλλά μήπως δεν είναι το κατάλληλο μέρος για αυτό;
> Γιατί οι windows χρήστες θέλουν την μετάφραση των ελληνικών να είναι
> σε iso 8859-7 και όχι σε utf-8.
> Το πρόβλημα είναι αποκλειστικά για έλληνες χρήστες ubuntu που θέλουν
> να στήσουν phpbb forum μέσα από το ubuntu.
> Δεν πρέπει να γίνει μόνο η αλλαγή στο phpbb-languages πακέτο του
> ubuntu;

Η κωδικοποίηση του αρχείου γλώσσας στο phpbb είναι ανεξάρτητη από το
λειτουργικό σύστημα, αρκεί το λειτουργικό σύστημα να επιτρέπει τη χρήση
UTF-8 από το φυλλομετρητή (web browser). Δηλαδή, με UTF-8 μπορείς να
έχεις σωστή χρήση μέσα από windows, Linux, OS/X, κτλ.

Εκεί που είναι σημαντική η κωδικοποίηση είναι στον εξυπηρετητή Web (π.χ.
Apache). Όταν εγκαθιστάς Apache, υπάρχει η ρύθμιση για την κωδικοποίηση
του περιεχομένου και ο φυλλομετρητής θα ακολουθήσει τη ρύθμιση αυτή. Το
πρόβλημα είναι στους εξυπηρετητές, στο λογισμικό όπως phpbb, και στη
βάση δεδομένων όπως mysql για την κωδικοποίηση που είναι ρυθμισμένα να
δηλώνουν και να χρησιμοποιούν.

Α. Εξυπηρετητής:
$  wget -S www.phpbb4u.gr
--10:16:06--  http://www.phpbb4u.gr/