O/H Panagiotis Sidiropoulos έγραψε:
> Αγαπητοί φίλοι,
>
> Έχω ένα φορητό υπολογιστή ΙΒΜ ThinkPad με εγκατεστημένο το Ubuntu 6.10 και
> Windows XP σε partition που δημιουργήθηκαν κατά την εγκατάσταση του 6.10.
>
> Στην προσπάθειά μου να εγκαταστήσω το 7.10, στο στάδιο επιλογής του δίσκου,
> δεν αναγνωρίζονται τα partition και μπορώ να κάνω εγκατάσταση μόνον σε
> ολόκληρο το δίσκο. Δεν επιθυμώ όμως να το κάνω αυτό, θέλω να διατηρήσω το
> partition των Windows εγκαθιστώντας το 7.10 εκεί όπου ήδη βρίσκεται το 6.10.
>
> Μπορεί να με βοηθήσει κάποιος;
>
> Φιλικά
> [...]
Επέλεξε manual partition, σβήσε την διαμέριση  που  περιείχε  το ubuntu
6.10  και όρισε  νεα διαμέριση με ext3, στη συνέχεια προχώρα κανονικά
την εγκατάσταση. Αν δεν κάνεις τα παραπάνω παίρνεις ως "λάθος" "δεν έχει
ορισθεί βασικό σύστημα αρχείων. Είχα και εγω το ίδιο πρόβλημα αλλά
τελικά το πέτυχα1

Κώστας Δροσος