Στις 13-11-2007, ημέρα Τρι, και ώρα 19:11 +0200, ο/η spiros έγραψε:
> O/H Panagiotis Sidiropoulos έγραψε:

> Κανονικά θα πρέπει να σβήσεις τον χώρο που βρίσκετε η παλιά
> εγκατάσταση του ubuntu μέσα από το εργαλείο διαχείρισης των partition
> που υπάρχει στην διανομή και μετά να προχωρήσεις στην εγκατάσταση.Αν
> δεν μπορείς να το κάνεις από εκεί τότε δοκίμασε με το gparted live cd
> GParted -- Welcome
> και μετά μπες με το live cd της διανομής και προχώρησε την
> εγκατάσταση.

Το ίδιο το gparted υπάρχει στο CD του Ubuntu (Σύστημα/Διαχείριση
συστήματος/--κάτι για δίσκους--) καθώς το χρησιμοποιείς ως LiveCD. Το
πρόγραμμα εγκατάστασης καλεί το gparted στο βήμα 6(?) κατά την
εγκατάσταση.

Γιατί δεν μπορεί να δει τις υπάρχουσες κατατμήσεις το πρόγραμμα
εγκατάστασης;
Το πρώτο βήμα είναι να δεις το ακριβές μήνυμα λάθους,
1) Εφαρμογές/Βοηθήματα/Τερματικό
2) sudo fdisk -l

εδώ πρέπει να εμφανίσει αν βλέπει σκληρό, και αν υπάρχουν κατατμήσεις.

Για υπολογιστές ThinkPad, υπάρχουν ειδικές πληροφορίες στο
http://www.thinkwiki.org/wiki/ThinkWiki
Μπορείς να δεις αν υπάρχει κάποια ιδιαιτερότητα με το δίσκο.