Αβραμίδης Γιώργος wrote:
> Παιδιά θέλω να ρωτήσω εαν κάνω εγκατάσταση επιδιόρθωσης στα Xp αυτό θα
> έχει κάποιο αντίκτυπο στον Gruber των UBUNTU?

Μάλλον στο Grub εννοείς, έτσι;

Δεν γνωρίζω τι κάνουν τα Windows στην εγκατάσταση επιδιόρθωσης αλλά
πιθανόν να εγκαταστήσουν στο MBR τον bootloader τους. Αν έχεις λοιπόν
εγκαταστήσεις το Grub στο ΜΒR και τα Windows τοποθετήσουν τον δικό τους
εκεί, θα πρέπει να εκκινήσεις με το CD εγκατάστασης του Ubuntu τον
υπολογιστή, να επιλέξεις rescue mode (ή κάτι τέτοιο) και με 3-4 απλά
βηματάκια να επαναφέρεις το Grub στο MBR. Αυτό που θα πρέπει να ξέρεις
είναι σε ποιο partition είναι εγκατεστημένο το Ubuntu. Έστω λοιπόν πως
είναι εγκατεστημένο στο 'hda3' και το σύστημά σου μπουτάρει από τον hda.

Εκκινείς τον υπολογιστή σου με το rescue/recovery/live cd του Ubuntu.
Αποκτάς δικαιώματα root και κάνεις τα ακόλουθα.

* Ελέγχεις αν το /dev/hda3 έχει γίνει mount κάπου. Αν ναι σημειώνεις την
τοποθεσία.
* Αν όχι δίνεις: 'mkdir /media/ubuntu'
* mount -t ext3 /dev/hda3 /media/ubuntu (αν δεν έχει γίνει mount)
* chroot /media/ubuntu
(ή chroot /στην/τοποθεσία/που/σημείωσες/στο/1ο/βήμα)
* grub-install /dev/hda
* επανεκκινείς το σύστημα

Μετά από αυτά λογικά θα σε υποδεχτεί το grub με τις επιλογές του.